2016-12-21

Kilka (złych) nawyków Soni




 Przeglądając internet często widzimy jak pies wykonuje jakieś trudne sztuczki. Czasami wydaje nam się, że ten pies jest idealny i nie posiada wad. Tak nie jest. Psy jak i ludzie nie są idealni, każdy ma swoje wady i zalety. W tym poście przedstawię Wam kilka złych nawyków Soni.







...................................................................................................................

  
1. "To jest tylko i wyłącznie moje miejsce!"

  

  Niektórzy już wiedzą, że mam bardzo upartego psa. Tą upartość Sonia pokazuje codziennie wieczorem czy rano wchodząc na moje łóżko. Nie, nie pod nogi, tylko na poduszkę. Ile bym razy nie spuściła ją z łóżka wejdzie z powrotem, położy się w to samo miejsce i ani trochę się nie posunie.




2. "Jesz? To w takim razie ja poszczekam!"


 
  Bez różnicy, czy jem w pokoju, czy pięć kilometry od psa, Sonia będzie siedzieć w pokoju i szczekać domagając się jedzenia z ludzkiego stołu. Nie, nie przestaje szczekać po kilku minutach, szczeka dopóki nie skończymy jeść, potem idzie na "swoje" miejsce i strzela fochy.




3. "Nie jem z miski czy obok niej!"
 
Znowu o upartości Soni. Nie mam pojęcia dlaczego, ale nigdy nie je z miski czy obok niej. Ile razy przy niej nie stałam, ciągle pcha miskę, bierze karmę z podłogi i idzie na moje łóżko jeść.




4. "Nie dzielę się miejscem z Miką!"



  
Mika to kundelek mojej siostry i jednocześnie PSYjaciółka Sofy. PSYjaciółka tylko na dworze. W domu szczekanie i podgryzanie jej łap. A co jest najgorszym? Gdy Mika gdzieś się położy, bez różnicy, czy noc, czy dzień Sonia obudzi się ze snu i będzie szczekać na Mikę dopóki ta nie zlezie z łóżka.

5. "Nie masz prawa głaskać kogoś innego niż ja!"

  

Upartość i zazdrosność Soni nie zna granic. Czy to Mika, czy Lucky jest głaskany przeze mnie, Soni to się nie podoba. Znowu głośne i denerwujące szczekanie.



...................................................................................................................
To tyle na dzisiaj. Upewniam Was, że to nie wszystkie złe nawyki Soni, ma ich wiele jak każdy.

Pozdrawiamy, A&S



8 komentarzy:

  1. ciekawy psiak!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka śliczna <3 czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne... Zapraszamy na naszą stronę na fb :) - Handmade shilaa i Polcia- Cudowna Kundelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Punkty 2 i 5 jak żywcem wyjęte z naszego dnia! Sonia również próbuje wymuszać jedzenie szczekając, dopiero po stanowczym "nie" się uspokaja i rezygnuje z prób wyłudzenia smakołyków, czy rarytasów z ludzkiego stołu. Punkt 5 jakby nie patrzeć jest jednak bardziej uciążliwy, tym bardziej jeśli ma się w domu nie jednego, a dwa zazdrosne o siebie psy różniące się od siebie rozmiarem i siłą.

    Pozdrawiam,
    www.kreatywniezpsem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze gorzej jest jak ma się 3 psy, każdy chce głaskania, a jeden szczekacz hest zazdrosny o wszystko 😝

      Usuń
  5. śmieszna Sonia! Napisz coś więcej o niej śmiesznego i życiowego!

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy juz nowy post?! -,- :D haha

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady? Skomentuj!
Będzie nam bardzo miło jak skomentujesz! :D

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona*
*Dodać komentarz może każdy, wystarczy wybrać opcję "Anonimowy"*